ראשי » טיפים » חתונה לשגרה – צעדים ראשונים לתכנון חתונה אחרי הקורונה

חתונה לשגרה – צעדים ראשונים לתכנון חתונה אחרי הקורונה

בשעה טובה ואחרי שנה כל כך קשה, הזוגות הצעירים מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה. עם פתיחתו המחודשת של עולם האירועים בישראל, מאורסים ומאורסות מבקשים לתכנן את החתונה. יחד עם זאת, אנחנו עדיין נמצאים בשגרת קורונה, ולכן צריך להיות זהירים מאוד ולפעול על פי הנחיות המדינה. אז איך בדיוק מתנהלת חתונה בשגרת הקורונה? ומה אתם צריכים לעשות כדי להפיק אירוע מושלם? כל הפרטים כאן!

הבינו מה הן ההנחיות לפני שאתם קובעים תאריך לחתונה

הפקה של חתונה תחת תנאי הקומונה היא משימה שאף זוג צעיר לא חשב שהוא התמודד איתה. אבל החיים הם הרבה יותר מורכבים ממה שאנחנו מבקשים לעצמנו, ואין ברירה אלא להתמודד עם הסיטואציה. עכשיו, אחרי החזרה לשגרה כאשר אולמות האירועים כבר פתוחים, אפשר לדבר ברצינות על הפקת אירועים תחת הנחיות הקורונה. בין שמדובר על הגבלת כמות המשתתפים ובין שמדובר על דרישות ליצירת בדיקות ותיעוד של האורחים. אתם צריכים להכיר את הגדרות משרד הבריאות, והפקת אירועים, עוד לפני שאתם מתחילים לתכנן את האירוע. רק כך, החתונה שלכם תשמור על הבריאות של כל המשתתפים ועדיין תהיה המסיבה הכי שווה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דברו עם אנשי המקצוע שלכם

חתונה טובה היא חתונה שבה כל אנשי המקצוע יודעים בדיוק איך אתם רוצים לראות את האירוע. גם אם אתם מפיקים אירוע במהירות אסטרונומית ואתם עובדים תחת לחץ של זמן. התקשורת עם הספקים ונותני השירות היא המפתח ליצירת חוויה מושלמת. אל תפחדו לומר את שעל ליבכם, למשל אל מול שירותי ההסעדה או אולם האירועים. אנשי המקצוע ישמחו לעזור לכם להשלים את הצרכים המיוחדים שלכם לטובת האירוע. גם עם המגבלות מאתגרות אתכם.

בקשו מהאורחים לעדכן אתכם

בדיוק כמו בכל חתונה לפני ימי הקורונה, גם בחתונות היום אתם חייבים לוודא הגעה. אולם, המשמעות של תהליך אישורי ההגעה של האורחים, הוא חשוב מפני ש:

  1. אתם צריכים ליצור סידורי ישיבה שמתאימים לאורחים המבוגרים. התאמה של תנאי הישיבה ומציאת האיזון בין אורחים מחוסנים ולא מחוסנים, תיצור חלל אירוע נעים שמתאים לכל המשתתפים.
  2. עמידה בתנאי התו הירוק, היא דרישה שהאולם חייב למלא. ואתם צריכים לעזור לצוות המקצועי להבטיח שהאורחים מחוסנים, מחלימים או מציגים בדיקה שלילית בערב האירוע. הכנה מוקדמת של הרשימות הללו, תקל על ניהול האירוע ברמה הפרקטית.
  3. אם חלילה ישנו חולה מאומת באירוע, ניתן יהיה לעדכן את כל האורחים ולמנוע הפצה של הנגיף. אנחנו הרי לא רוצים לחזור לימים של סגר והגבלות, אז חשוב לשתף פעולה בנושא ולקחת אחריות.

אל תשכחו להנות מהדרך לחתונה!

אז נכון, חתונה בימי הקורונה היא לא חתונה רגילה. אתם לא יכולים לבלות עם כמויות אורחים בלתי מוגבלות. ואתם כן צריכים לדאוג לבריאותם של בני המשפחה והחברים שלכם. יחד עם זאת, זה לא אומר שאתם לא צריכים להנות מהחוויה. יום החתונה הוא עדיין היום המרגש ביותר בחיים שלכם. המשפחה והחברים הקרובים יהיו שם אתכם והחוויות שתיצרו לעצמכם יהיו חוויות בלתי נשכחות. אז צאו לדרך והתחילו לתכנן את חתונת הקורונה המושלמת שלכם.