ראשי » טיפים » כושר לפני החתונה – המדריך המלא לחתן וכלה חטובים

כושר לפני החתונה – המדריך המלא לחתן וכלה חטובים

אם יש אירוע מרגש בחיים זה אירוע כמו חתונה. זה לא קורה כל יום וכל מי שכבר התחתן יוכל לספר לכם שזה מדהים. התחושה שמצאנו אהבה והתחושה שבאים לחגוג איתנו נפלאה. עם זאת, מדובר על ערב מלחיץ מאוד וכל כלה וחתן ירצו להיראות נהדר באירוע. זה נשמע לכם מוכר? רוצים להיכנס לכושר ותוהים איך לעשות זאת? התשובות במאמר שלפניכם.

חתונה שתראו בה נפלא – למה זה חשוב?

אם נצא מנקודת הנחה שחתונה זה אירוע חד פעמי, ברור מדוע תרצו להיראות בו נפלא. כל האורחים מגיעים לשמוח בשמחתכם ואתם משקיעים באירוע הזה הרבה אנרגיה. אתם משקיעים כנראה גם לא מעט כסף ומזמינים אפילו צלם חתונה. בסופו של דבר, אותו צלם יצלם אתכם לא מעט. השאלה איך תיזכרו את האירוע קשורה, בין היתר, להופעתכם החיצונית ולתחושה. לכן ברור מדוע כדאי להשקיע בכך, כי מגיע לכם להיראות בדיוק כמו שתמיד חלמתם.

תכנית אימונים ריאלית

מבחינתכם חתונה זה כל מה שרציתם? אם כך, רגע לפני שאתם מתחילים לרוץ 10 ק"מ ביום, כדאי שתעצרו. אומנם חשוב שתיראו נפלא, אך זה חייב להיות ריאלי. כלומר, אם כל החיים לא עשיתם ספורט, אתם צריכים להתחיל בהדרגה. לכן, כשאנחנו חושבים על חתונה עם שמלה צמודה או חליפה מחמיאה, צריך להכין תכנית אימונים. זו לא חוכמה למצוא חדר כושר שיתאים לכם, כי יש הרבה כאלה בארץ. אם תרצו למצוא חדר כושר קרוב אליכם, תוכלו לעשות זאת בעזרת פיטסנטר. פיטסנטר מציג לכם את כל חדרי הכושר הקרובים אליכם לפי דירוג ומחיר.

עם זאת, עוד לפני שתירשמו למקום כמו הולמס פלייס, צריך יעד ריאלי. למשל, אם אתם מדברים על חתונה שתתקיים עוד חודש ועליכם לרדת שלושים קילו, זה לא מציאותי. מצד שני, אם החתונה עוד חצי שנה ואתם צריכים להוריד 5 קילו, זה סביר. כל עוד היעד יהיה מציאותי ותוכנית האימונים תהיה טובה – תגיעו אל מה שרציתם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

בחירת מאמן כושר מתאים

אם אתם רוצים לעשות כושר לקראת החתונה, אתם צריכים עזרה. זה נכון שהיום אפשר לעשות המון דברים לבד מול המחשב, אך בפועל, זה לא תמיד קל. בכל מה שקשור לפעילות גופנית עדיף לצאת מהבית ועדיף להיעזר במומחים. אנשים רבים שעשו פעילות גופנית עם מאמן כושר יוכלו להמליץ לכם על כך. בצורה כזאת היעד של ירידה במשקל עד אירוע כמו חתונה הופך להיות אפשרי. חשוב להבין שלמאמן הכושר יש תפקידים שונים. הוא לא רק בודק שאתם מתאמנים נכון, אלא גם מעודד ולוקח חלק. לכן, בפועל, אתם לא תעשו פעילות גופנית לבד, אלא בעזרתו.

השקיעו בבגדים מתאימים

עוד נתון שחשוב לזכור, זה שכושר עושים עם בגדים וציוד מתאים. לכן, אם באמת חשבתם לצאת לריצה עם הג'ינס הישן, וותרו על כך. זה לא משנה אם אתם רוצים לרוץ או להרים משקולות. בכל מקרה אתם תראו שבגדי ספורט יהפכו את הכול להרבה יותר נוח. בנוסף, בגדים וציוד לספורט גם מעודדים ונותנים תחושה טובה. אתם הולכים, קונים לעצמכם ציוד ובגדים וכך מתחייבים יותר למשימה. אין ספק שההתחייבות שלכם היא דבר חשוב ביותר כי בלעדיו לא תגיעו אל היעד. לכן, אם תשלבו בין כל הטיפים האלה ביחד, ההסתברות שתצליחו תהיה הרבה יותר גדולה. חשוב לזכור שכמו הרבה דברים אחרים, גם כאן מדובר על תהליך. בפועל, יהיו ימים שיהיה לכם יותר קל להשקיע בספורט לעומת ימים שבהם זה יהיה יותר קשה. עם זאת, כל עוד תראו את המטרה לנגד עיניכם, תוכלו להתמיד. אל תדחו את העניין למחר והתחילו עוד היום לעשות ספורט לקראת החתונה.